برپایی حسینیه سیار در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی 

برپایی حسینیه سیار در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی 

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹
رضا صدیقی مهنی گفت: عصر امروز اجرای ویژه برنامه حسینیه سیار در دستور کار برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار دارد.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، به همت بچه های مسجدی کانون حضرت علی اکبر (ع) و پایگاه مقاومت بسیج، محله و مسجد با تصاویری از سردار فضا سازی شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت در تشریح برنامه های سالگرد شهادت حاج قاسم، بیان کرد: عصر امروز ویژه برنامه حسینیه سیار در دستور کار برنامه ها قرار دارد و به همین منظور در قالب حسینیه سیار، چند دستگاه موتور سیکلت و ماشین با نصب بنر و عکس های سردار آسمانی و ابومهدی المهندس با رعایت پروتکل های بهداشتی در محله های روستا اقدام به برپایی مراسم عزاداری می کنند.



وی افزود: اجرای مسابقه مجازی وصیت نامه سردار دلها یکی دیگر از برنامه های مناسبتی است که با هدف تبیین شخصیت و مکتب حاج قاسم اجرا می شود.



صدیقی مهنی ابراز کرد: علاوه بر این نیز امروز با مشارکت ۱۰ نفر از اعضای کانون طرح نذر خون اجرا می شود تا با این اقدام بخشی هر چند اندک از خون مورد نیاز بیماران تامین شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد:  قرار است امروز تعداد ۳۰۰ عدد ماسک در بین عزاداران توزیع شود.



وی اظهار کرد: همچنین بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج در قالب گروه جهادی در حال خدمت رسانی به محرومین بوده و در همین راستا تعمیر و بازسازی منزل مسکونی یکی از محرومین را در دستور کار قرار داده اند.



صدیقی مهنی اضافه کرد: البته در نظر داریم در صورت موافقت اداره آب و فاضلاب شهرستان جیرفت، نسبت به تعمیر لوله های فرسوده روستا اقدام کنیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت در خاتمه از مشارکت بچه مسجدی های کانون در طرح شهید سلیمانی خبر داد و یادآور شد: ۴ نفر از بچه های مسجدی کانون به عنوان سفیران سلامت در طرح شهید سلیمانی مشارکت کرده و در همین راستا با همکاری بهورز روستا و پایگاه مقاومت بسیج نسبت به شناسایی و غربالگری بیماران کرونایی اقدام کردند.

پایان پیام/ 586